keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Kankaita ja tapetteja

Olen etsiskellyt kankaita olohuoneen koristetyynyihin. Käytän yleensä sisustuksessa useita eri kankaita. Kanadalainen sisustussuunnittelija Sarah Richarsson käyttää yleensä sisustuksissaan jopa 10 - 11 eri kangaskuosia. Tässä pari kuvaa Sarahin sisustuksista. Olen aina ihaillut hänen taitoaan yhdistellä erilaisia kuoseja ja materiaaleja.


Olen käynyt katselemassa kankaita Eurokankaassa, Stockmannilla, Kodin ykkösessä ja yhdessä pienemmässä sisustuskaupassa. Kankaat ostan vasta sitten kun olen löytänyt olohuoneen tapetin. Tiedän minkä tyylisen ja värisen tapetin haluan, mutta en ole vielä löytänyt sopivaa mallia. Menen taas viikonloppuna etsimään olohuoneen tapettia vähän isommasta tapettikaupasta. Toivottavasti löydän sen oikean.

Jatkamme kesällä mökkiremonttia ja olen löytänyt jo kivoja tapetteja, jonka ympärille suunnittelen huoneiden sisustukset. Kuistille olen valinnut Boråsilta sinivalkoruudullisen aika hillityn tapetin ja saman tapetin beigenä isompaan makuuhuoneeseen. Pienenpään makuuhuoneeseen olen valinnut Feel for Homen lankku-tapetin, jota ostinkin jo valmiiksi. Sattui vielä olemaan alennuksessa K-raudassa. Sen ajattelin tapetoida vaakaan, jotta pienestä huoneesta tulee suuremman tuntuinen. Alla kuvia Boråsin ruututapeteista. Mielestäni ne sopivat hyvin juuri mökille.

2 kommenttia:

  1. Minkä värinen se lankku-tapetti on, sellaisia hain viime kesänä mutta en löytänyt.
    Monica

    VastaaPoista
  2. Se on vaalea, näyttää siltä kuin lankkua olisi petsattu valkoisella ja puunsyyt näkyvät läpi. Siellä K-raudassa oli myös tummaa lankkutapettia.

    Laura

    VastaaPoista